Gençlerbirliği'nde Gaziantepspor maçı hazırlıkları

ANKARA (AA) - Spor Toto Süper Lig'de yeni sezonun ilk haftasında sahasında Gaziantepspor'u konuk edecek Gençlerbirliği, hazırlıklarına başladı. Kulüpten...

ANKARA (AA) - Spor Toto Süper Lig'de yeni sezonun ilk haftasında sahasında Gaziantepspor'u konuk edecek Gençlerbirliği, hazırlıklarına başladı.

Kulüpten yapılan açıklamada, teknik direktör İbrahim Üzülmez yönetimindeki antrenmanda futbolcuların ısınma koşusu ve hareketlerinin ardından pas-kontrol çalışması gerçekleştirdiği belirtildi.

Daha sonra futbolcuların, 3 gruba ayrılarak ayak tenisi oynadığı ifade edildi.

Gençlerbirliği, yarın yapacağı antrenmanla Gaziantepspor maçının hazırlıklarını sürdürecek.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?