Gençlerbirliği'nde Gaziantepspor maçı hazırlıkları

ANKARA (AA) - Spor Toto Süper Lig'de 30. haftanın kapanış maçında 25 Nisan Pazartesi günü deplasmanda Gaziantepspor ile karşılaşacak Gençlerbirliği,...


ANKARA (AA) - Spor Toto Süper Lig'de 30. haftanın kapanış maçında 25 Nisan Pazartesi günü deplasmanda Gaziantepspor ile karşılaşacak Gençlerbirliği, hazırlıklarını sürdürdü.

Başkent ekibinden yapılan açıklamada, antrenman öncesinde futbol okulunu ziyaret eden öğrencilerle, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nın birlikte kutlandığı belirtildi.

Teknik direktör İbrahim Üzülmez yönetiminde yapılan antrenmana ısınma koşularıyla başlayan futbolcuların, idmana pas-koordinasyon çalışmasıyla devam ettiği vurgulandı. Daha sonra beşe iki top kapma oyunu oynayan futbolcuların, çift kale maçla antrenmanı tamamladığı kaydedildi.

Açıklamada ayrıca, tedavisi süren Skulason'un çalışmada yer almadığı, Aydın Karabulut'un ise takımdan ayrı koşu yaptığına yer verildi.

Gençlerbirliği, yarın öğle saatlerinde hava yoluyla Gaziantep'e hareket edecek ve son çalışmasını bu kentte yapacak.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?