Gençlerbirliği'nde Gaziantepspor maçı hazırlıkları

- Selçuk Şahin ve Samuel Owusu antrenmana çıkmadı


ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Spor Toto Süper Lig'in 18. haftasında deplasmanda yapacağı Gaziantepspor maçının hazırlıklarına başladı.

Ziraat Türkiye Kupası'nda son maçlar öncesi tur atlamayı garantileyen kırmızı-siyahlılar, Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde çalıştı. Fenerbahçe ile kupada 2-2 beraberlikle biten karşılaşmada forma giyen futbolcular koşunun ardından çalışmayı tamamlarken, diğer grup 5'e 2 top kapma oyununun ardından dar alanda çift kale maç yaptı.

Başkent ekibinin bugünkü idmanına tedavileri süren Selçuk Şahin ve Samuel Owusu katılmazken, Aydın Karabulut, Serdar Gürler ve Abdul Rahman Khalili salonda çalıştı.

Kırmızı-siyahlılar, yarın yapacağı antrenmanla 22 Ocak Pazar günü oynayacağı Gaziantepspor karşılaşmasının hazırlıklarını sürdürecek.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler