Gençlerbirliği'nde Galatasaray maçı hazırlıkları

- Başkan Murat Cavcav ve yönetim kurulu üyeleri de idmanı izledi


ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Süper Lig'in 7. haftasında 5 Ekim Cumartesi günü Galatasaray'ı konuk edeceği maçın hazırlıklarına devam etti.

Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde teknik direktör Mustafa Kaplan yönetiminde yapılan antrenman 1,5 saat sürdü.

Antrenmana ısınma koşusuyla başlayan futbolcular, daha sonra dar alanda 5'e 2 top kapma oynadı. Kırmızı-siyahlı ekip, antrenman ikinci bölümüde ise Galatasaray maçının taktiği üzerinde durdu.

Gençlerbirliği Kulübü Başkanı Murat Cavcav ve yönetim kurulu üyeleri de idmanı izledi.


Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?