Gençlerbirliği'nde futbolcular laktat testinden geçti

Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Gençlerbirliği'nde futbolculara laktat testi yapıldı. Kulüpten yapılan açıklamaya göre Erzurum'da sezon...

 Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Gençlerbirliği'nde futbolculara laktat testi yapıldı.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre Erzurum'da sezon hazırlıklarını sürdüren kırmızı-siyahlı ekipte futbolcular, genel dayanıklılık seviyelerinin belirlenmesi amacıyla sabah saatlerinde laktat testinden geçirildi.

Kulüp sağlık ekibi ve performans birimi tarafından yapılan testi, teknik direktör Mustafa Kaplan ve ekibi yakından takip etti.

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler