Gençlerbirliği'nde Fenerbahçe maçı hazırlıkları başladı

ANKARA (AA) - Süper Lig'in 2. haftasında dün Atiker Konyaspor'a 3-0 yenilen Gençlerbirliği, Fenerbahçe maçının hazırlıklarına ara vermeden başladı.Beştepe...


ANKARA (AA) - Süper Lig'in 2. haftasında dün Atiker Konyaspor'a 3-0 yenilen Gençlerbirliği, Fenerbahçe maçının hazırlıklarına ara vermeden başladı.

Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'ndeki antrenmanda Atiker Konyaspor maçında forma giyen futbolcular, yenilenme çalışması gerçekleştirdi.

Kırmızı-siyahlı diğer oyuncular ise koşunun ardından dar alanda pas çalıştı. Teknik direktör Ümit Özat yönetiminde yaklaşık bir saat süren antrenman, çift kale maçla sona erdi.

Başkent temsilcisi, Fenerbahçe maçının hazırlıklarına yarın devam edecek.

Gençlerbirliği-Fenerbahçe karşılaşması, 27 Ağustos Pazar günü Ankara 19 Mayıs Stadı'nda oynanacak.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?