Gençlerbirliği'nde El Kabir ile yollar ayrıldı

ANKARA (AA) - Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Gençlerbirliği, Faslı futbolcu Mustafa El Kabir ile yollarını ayırdı. Kırmızı-siyahlı kulübün yönetim...

ANKARA (AA) - Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Gençlerbirliği, Faslı futbolcu Mustafa El Kabir ile yollarını ayırdı.

Kırmızı-siyahlı kulübün yönetim kurulu, teknik direktör İbrahim Üzülmez'in raporu doğrultusunda sezon öncesi Erzurum kampına götürülmeyen ve kulübün Etlik semtindeki halı saha zeminli tesislerinde çalışmalarını sürdüren El Kabir ile yolların ayrılması konusunda anlaştı.

Başkent kulübünün genel sekreteri Sinan Gürsoy, AA muhabirine yaptığı açıklamada, golcü futbolcunun karşılıklı anlaşmayla takımdan ayrıldığını ifade etti.

Gürsoy, Faslı futbolcunun Türkiye'den bir takıma transferi durumunda 2 milyon avro bonservis bedeli talep edeceklerini de sözlerine ekledi.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?