Gençlerbirliği'nde derbi hazırlıkları başladı

ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Süper Lig'in 6. haftasında 29 Eylül Pazar günü Ankaragücü ile oynayacağı maçın hazırlıklarına başladı.Başkent kulübünden...


ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Süper Lig'in 6. haftasında 29 Eylül Pazar günü Ankaragücü ile oynayacağı maçın hazırlıklarına başladı.

Başkent kulübünden yapılan açıklamaya göre, Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde teknik direktör Mustafa Kaplan yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanda yenilenme çalışması yapıldı.

Isınma ve koşu ile başlayan idman, koordinasyon ve şut çalışması ile sürdü. Antrenman dar alanda yapılan çift kale maç ile sona erdi.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?