Gençlerbirliği'nde Demir Grup Sivasspor maçı hazırlıkları

- Başkent ekibinde, tedavilerine devam edilen Palitsevich ve Aydın Karabulut antrenmana katılmazken, Ahmet İlhan Özek takımdan ayrı çalıştı


ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Spor Toto Süper Lig'in 31. haftasında deplasmanda yapacağı Demir Grup Sivasspor maçının hazırlıklarını sürdürdü.

Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde teknik direktör Ümit Özat yönetiminde yapılan antrenmana ısınma koşusu ve hareketleriyle başlayan futbolcular, daha sonra dar alanda top kapma oyunu oynadı.

Yaklaşık 1,5 saat süren antrenman, taktik çalışmayla sona erdi.

Başkent ekibinde, tedavilerine devam edilen Siarhei Palitsevich ve Aydın Karabulut antrenmana katılmazken, Ahmet İlhan Özek ise çalışmalarını takımdan ayrı sürdürdü.

Gençlerbirliği, yarın yapacağı antrenmanla Demir Grup Sivasspor maçının hazırlıklarını sürdürecek.


AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?