Gençlerbirliği'nde Beşiktaş maçı hazırlıkları

Tedavileri süren Landel ve Serdar Gürler antrenmana katılmadı, Campos ise takımdan ayrı çalıştı

ANKARA (AA) - Spor Toto Süper Lig'in 2. devresinde oynadığı 4 maçı da kazanan Gençlerbirliği, 22. haftada yapacağı Beşiktaş maçının hazırlıklarını sürdürdü.

Sabah, Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'ndeki salonda dayanıklılık ve ağırlık çalışan kırmızı-siyahlı futbolcular, akşam ise koordinasyon-şut çalışmasının yanı sıra 4 takıma ayrılarak dar alanda minyatür kale maç yaptı.

Tedavileri süren Landel ve Serdar Gürler antrenmana katılmadı, Campos ise takımdan ayrı çalıştı.

Başkent ekibi, 22 Şubat Pazartesi günü deplasmanda Beşiktaş ile oynayacağı karşılaşmanın hazırlıklarına, yarın yapacağı tek antrenmanla devam edecek.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü