Gençlerbirliği'nde Beşiktaş maçı hazırlıkları

- Tedavileri süren Palitsevich ve Ahmet İlhan'ın yanı sıra rahatsızlığı bulunan Ahmet Oğuz antrenmana katılmadı

ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Spor Toto Süper Lig'in 25. haftasında Beşiktaş'a konuk olacağı maçın hazırlıklarına devam etti.

Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde, teknik direktör Ümit Özat yönetiminde gerçekleştirilen antrenman, yaklaşık 1,5 saat sürdü.

İdmana, ısınma koşusu ve hareketleriyle başlayan futbolcular, daha sonra koordinasyon hareketlerine geçti. Dar alanda pas ve kontrol çalışmasıyla devam eden antrenman, çift kale taktik maçla sona erdi.

Tedavileri süren Palitsevich ve Ahmet İlhan'ın yanı sıra rahatsızlığı bulunan Ahmet Oğuz antrenmana katılmadı.

Beşiktaş-Gençlerbirliği karşılaşması, 10 Mart Cumartesi günü saat 19.00'da oynanacak.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?