Gençlerbirliği'nde Atiker Konyaspor maçı hazırlıkları

- Tedavisi süren Ferhat Görgülü antrenmana katılmazken, Rantie, Selçuk Şahin ve Serdarcan Eralp takımla çalıştı


ANKARA (AA) - Spor Toto Süper Lig takımlarından Gençlerbirliği, 18 Eylül Pazar günü deplasmanda oynayacağı Atiker Konyaspor maçının hazırlıklarına devam ediyor.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, hazırlıkların Ankara etabını bugünkü tek idmanla tamamlayan ekip, ısınma çalışmalarının ardından 5'e 2 top kapma oynadı. Neşeli geçen antrenmanın son 15 dakikasında serbest çalışma yapıldı.

Tedavisi süren Ferhat Görgülü antrenmana katılmazken, Tokelo Rantie, Selçuk Şahin ve Serdarcan Eralp, takımla çalıştı.

Gençlerbirliği yarın sabah kara yolu ile Konya'ya geçecek ve son antrenmanını Konya'da gerçekleştirecek.

Atiker Konyaspor-Gençlerbirliği maçı, pazar günü saat 17.00'de Konya Büyükşehir Belediye Stadı'nda oynanacak.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?