Gençlerbirliği, transfer yasağını kaldırdığını duyurdu

Spor Toto 1. Lig ekiplerinden Gençlerbirliği, 1,5 yıldır devam eden transfer yasağını resmi olarak kaldırdıklarını duyurdu.

Spor Toto 1. Lig ekiplerinden Gençlerbirliği, 1,5 yıldır devam eden transfer yasağını resmi olarak kaldırdıklarını duyurdu.

Başkent ekibinin, resmi internet sayfası ve sosyal medya hesapları üzerinden yaptığı, "Kamuoyuna Duyurulur" başlıklı paylaşımda şu ifadelere yer verildi:

"Geçmiş sezonlarda kulübümüzde oynamış olan 9 futbolcunun alacaklarından ve geçmiş dönemlerden devam eden vergi borçlarından kaynaklı, 1,5 yıldır FIFA'nın uygulamış olduğu transfer yasağı, Başkanımız Niyazi Akdaş ve Yönetim Kurulumuzun yoğun çaba ve girişimleriyle bugün itibariyle resmi olarak açılmış bulunmaktadır."

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü