Gençlerbirliği taktik çalıştı

ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Süper Lig'in 8. haftasında 19 Ekim Cumartesi günü deplasmanda Antalyaspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına devam etti.Beştepe...


ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Süper Lig'in 8. haftasında 19 Ekim Cumartesi günü deplasmanda Antalyaspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına devam etti.

Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde teknik direktör Mustafa Kaplan yönetiminde yapılan antrenman, 1,5 saat sürdü. Başkent ekibi, antrenmanda taktik ağırlıklı çalışma gerçekleştirdi.

İdmana ısınma koşusuyla başlayan futbolcular, daha sonra 5'e 2 top kapma oynadı. Kırmızı-siyahlı ekip, antrenmanın ikinci bölümünde ise Antalyaspor maçının taktiği üzerinde durdu.


Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi