Gençlerbirliği, Malatyaspor maçı hazırlıklarını tamamladı

- Başkent ekibi, karşılaşma öncesi son çalışmasını Malatya'da yaptı


ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Spor Toto Süper Lig'in 27. haftasında yarın deplasmanda oynayacağı Evkur Yeni Malatyaspor maçının hazırlıklarını tamamladı.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, karşılaşma öncesi son çalışmasını Malatya'da yapan kırmızı-siyahlı futbolcular, ısınma hareketleriyle başladıkları antrenmanda dar alanda top kapma oynadı. Başkent ekibinin 1 saat süren idmanı çıkış çalışmasıyla sona erdi.

Başkent temsilcisinde kart cezalısı Siarhei Palitsevich ile tedavilerine devam edilen Jailton Lourenco Da Silva ve Ahmet İlhan Özek, Evkur Yeni Malatyaspor'a karşı forma giyemeyecek.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler