Gençlerbirliği, Kayserispor maçı hazırlıklarına başladı

ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Spor Toto Süper Lig’in 24. haftasında 5 Mart Cumartesi günü Kayserispor ile deplasmanda yapacağı maçın hazırlıklarına...

ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Spor Toto Süper Lig’in 24. haftasında 5 Mart Cumartesi günü Kayserispor ile deplasmanda yapacağı maçın hazırlıklarına başladı.

Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde teknik direktör İbrahim Üzülmez yönetiminde gerçekleşen antrenman yaklaşık 1,5 saat sürdü.

Isınma koşusuyla idmana başlayan kırmızı-siyahlı futbolcular, pas koordinasyonunun ardından dört gruba ayrılarak dönüşümlü koordinasyon şut çalışması gerçekleştirdi.

Başkent ekibinin idmanı yarı alanda oynanan çift kale maçla sona erdi.

Gençlerbirliği, yarın yapacağı antrenmanla Kayserispor maçı hazırlıklarını sürdürecek.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü