Gençlerbirliği, Kasımpaşa maçının hazırlıklarına başladı

ANKARA (AA) - Spor Toto Süper Lig'in son haftasında sahasında Kasımpaşa'yı konuk edecek Gençlerbirliği, bu maçın hazırlıklarına başladı. Beştepe...

ANKARA (AA) - Spor Toto Süper Lig'in son haftasında sahasında Kasımpaşa'yı konuk edecek Gençlerbirliği, bu maçın hazırlıklarına başladı.

Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde teknik direktör Ümit Özat yönetiminde yapılan antrenmana ısınma koşusuyla başlayan futbolcular, daha sonra 5'e 2 top kapma oyunu oynadı. Yaklaşık 1,5 saat süren antrenman dar alanda yapılan çift kale maçlarla tamamlandı.

Gençlerbirliği, yarın yapacağı antrenmanla Kasımpaşa maçının hazırlıklarını sürdürecek.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?