Gençlerbirliği, Galatasaray maçı hazırlıklarına başladı

ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Süper Lig'in 11. haftasında 3 Ekim Cuma günü deplasmanda Galatasaray ile oynayacağı maçın hazırlıklarına başladı.Beştepe...


ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Süper Lig'in 11. haftasında 3 Ekim Cuma günü deplasmanda Galatasaray ile oynayacağı maçın hazırlıklarına başladı.

Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde teknik direktör Mesut Bakkal yönetiminde gerçekleşen antrenmana ısınma koşusuyla başlayan futbolcular, daha sonra top kapma oynadı.

Antrenmanın ikinci bölümünde taktik çalışan başkent ekibi, çift kale maçla günü tamamladı.

Sakatlığı geçen Marko Milinkovic takımla çalışmalara başlarken, tedavilerine devam edilen Halil İbrahim Pehlivan ve Nihat Şahin antrenmanda yer almadı.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?