Gençlerbirliği futbolcuları laktat testinden geçti

ANKARA (AA) - Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Gençlerbirliği’nin futbolcuları laktat testinden geçti.Yeni sezon hazırlıklarına devam eden başkent ekibinin...

ANKARA (AA) - Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Gençlerbirliği’nin futbolcuları laktat testinden geçti.

Yeni sezon hazırlıklarına devam eden başkent ekibinin futbolcuları, Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri’nde yapılan teste 5 grup halinde katıldı.

Ülkesinden dönen Aleksandar Scekic'in de yer aldığı testte, kulübün Sağlık ekibi ve performans birimi tarafından oyuncuların dayanıklılığı ölçüldü.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?