Gençlerbirliği, Fenerbahçe maçına hazır

- Antrenmana, tedavisine devam edilen Serdar Gürler katılmadı


ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Spor Toto Süper Lig'in 32. haftasında yarın sahasında Fenerbahçe ile yapacağı maçın hazırlıklarını tamamladı.

Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde teknik direktör Ümit Özat yönetiminde gerçekleştirilen antrenmana 5'e 2 top kapma oyunuyla başlayan futbolcular, daha sonra taktik ağırlıklı çalışma yaptı. İdman, çıkış çalışmasıyla son buldu.

Tedavisi süren Serdar Gürler, antrenmana katılmadı. Kırmızı-siyahlılarda Serdar dışında sakat ya da cezalı oyuncu bulunmuyor.

Gençlerbirliği, yarın saat 20.00'de Fenerbahçe'yi ağırlayacak.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?