Gençlerbirliği, Beşiktaş maçının hazırlıklarına başladı

- Başkent temsilcisinde Manu ve Nihat Şahin, fizyoterapist eşliğinde çalıştı


ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Ziraat Türkiye Kupası'nda 30 Ocak Salı günü deplasmanda Beşiktaş ile yapacağı çeyrek final ilk maçının hazırlıklarına başladı.

Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde teknik direktör Ümit Özat yönetiminde gerçekleştirilen antrenmana koşu ve koordinasyon hareketleriyle başlayan kırmızı-siyahlı futbolcular, top kapma oyunundan sonra çift kale maç yaptı.

Tedavilerine devam edilen Elvis Manu ve kaleci Nihat Şahin, takımdan ayrı fizyoterapist eşliğinde çalıştı.

Kart cezalısı Petar Skuletic'in forma giyemeyeceği Beşiktaş maçının hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla tamamlayacak kırmızı-siyahlılar, idmanın ardından İstanbul'a gidecek.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?