Gençlerbirliği, Beşiktaş maçına hazır

ANKARA (AA) - Spor Toto Süper Lig'de 22. haftanın kapanış maçında yarın deplasmanda Beşiktaş ile karşılaşacak Gençlerbirliği, hazırlıklarını tamamladı....

ANKARA (AA) - Spor Toto Süper Lig'de 22. haftanın kapanış maçında yarın deplasmanda Beşiktaş ile karşılaşacak Gençlerbirliği, hazırlıklarını tamamladı.

Isınma koşusu ve hareketleriyle başlayan antrenmanda futbolcular, 5'e 2 top kapma ve hücuma çıkış hareketleri çalışırken, idman, çift kale maçla sona erdi.

Antrenmana, tedavisine devam eden Serdar Gürler katılmadı.

Gençlerbirliği kafilesi, saat 16.00'da hava yoluyla İstanbul'a gidecek.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?