Gençlerbirliği, Beşiktaş maçına hazır

ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde yarın sahasında Beşiktaş ile oynayacağı rövanş maçının hazırlıklarını tamamladı.Kulüpten...

ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde yarın sahasında Beşiktaş ile oynayacağı rövanş maçının hazırlıklarını tamamladı.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'ndeki antrenmana ısınma koşusuyla başlayan futbolcular, daha sonra dar alanda top kapma ve koordinasyon çalışması gerçekleştirdi.

Teknik direktör Ümit Özat yönetiminde yapılan antrenman çift kale taktik maçıyla sona erdi. Antrenmanda sakatlanan Ahmet İlhan Özek, çalışmayı yarıda bıraktı.

Ankara 19 Mayıs Stadı'nda yarın oynanacak maç saat 20.30'da başlayacak. Beşiktaş, İstanbul'da yapılan ilk karşılaşmayı 3-1 kazanmıştı.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?