Gençlerbirliği, Antalyaspor maçı hazırlıklarına başladı

ANKARA (AA) - Spor Toto Süper Lig'in 10 . haftasında deplasmanda Antalyaspor ile karşılaşacak Gençlerbirliği, bu maçın hazırlıklarına başladı.Kulüpten...


ANKARA (AA) - Spor Toto Süper Lig'in 10 . haftasında deplasmanda Antalyaspor ile karşılaşacak Gençlerbirliği, bu maçın hazırlıklarına başladı.

Kulüpten yapılan açıklamada, teknik direktör İbrahim Üzülmez yönetiminde Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde yapılan antrenmanda futbolcuların, yenilenme çalışması yaptığı belirtildi.

Isınma koşusuyla başlayan antrenmanda futbolcuların daha sonra 5'e 2 oynadığı, idmanın dar alanda yapılan oyunla sona erdiği ifade edildi.

Gençlerbirliği, yarın yapacağı antrenmanla hazırlıklarını sürdürecek.


AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?