Gençlerbirliği, Antalya kampını tamamladı

ANKARA (AA) - Süper Lig ekiplerinden Gençlerbirliği, Antalya kampındaki son antrenmanını yaptı.Serik ilçesine bağlı Belek Turizm Merkezi'ndeki devre arası...

ANKARA (AA) - Süper Lig ekiplerinden Gençlerbirliği, Antalya kampındaki son antrenmanını yaptı.

Serik ilçesine bağlı Belek Turizm Merkezi'ndeki devre arası kampını tamamlayan kırmızı-siyahlı ekip, son çalışmasında koşu ve top kapma oyunun ardından dar alanda çift kale maç oynadı.

Başkent ekibinin idmanına, tedavilerine devam edilen Elvis Manu, Luccas Claro, Halil İbrahim Pehlivan ve Nihat Şahin katılmadı.

Kırmızı-siyahlılar bugün uçakla İstanbul'a, oradan da kara yoluyla Bursa'ya gidecek ve Ziraat Türkiye Kupası son 16 turu rövanşında deplasmanda 16 Ocak Salı günü Bursaspor'la oynayacağı maçın hazırlıklarını burada sürdürecek.

AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de