Gençlerbirliği, Adanaspor maçı hazırlıklarını tamamladı

ANKARA (AA) - Spor Toto Süper Lig'in 13. haftasında deplasmanda Adanaspor ile karşılaşacak Gençlerbirliği hazırlıklarını tamamladı.Kulüpten yapılan...

ANKARA (AA) - Spor Toto Süper Lig'in 13. haftasında deplasmanda Adanaspor ile karşılaşacak Gençlerbirliği hazırlıklarını tamamladı.

Kulüpten yapılan açıklamada, Adana Demirspor Aytaç Durak Tesisleri'nde bu akşam gerçekleştirilen antrenmanın 5’e 2 çalışmasıyla başladığı bildirildi. Yaklaşık 1 saat sürdüğü bildirilen çalışmayı futbolcuların taktik çalışmayla bitirdiklerine yer verildi.

Gençlerbirliği'nde sakatlığı bulunan Stancu ile cezalı durumda bulunan Uğur Çiftçi ve Ahmet Oğuz'un takımdaki yerlerini alamayacaklarını bildirildi.




AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de