Genç sporcu ödüllendirildi

Türkiye Şampiyonu sporcu Yenice Kaymakamı Musa Göktaş tarafından ödüllendirildi.

Türkiye Şampiyonu sporcu Yenice Kaymakamı Musa Göktaş tarafından ödüllendirildi.

Judo Spor Toto Minikler Türkiye Şampiyonası Kadınlar +57 kilogram kategorisinde Türkiye Şampiyonu olarak madalya kazanan ve Türkiye'yi Romanya'da düzenlenecek Balkanlar Judo Şampiyonasında temsil edecek olan Yenice Yeşilyurt Ortaokulu 5. sınıf Öğrencisi Sümeyye Işıktaş, Yenice Kaymakamı Musa Göktaş'ı makamında ziyaret etti. Kaymakam Göktaş, genç sporcuyu tebrik ederek çeyrek altın ile ödüllendirdi. Yenice Kaymakamı Musa Göktaş öğrencinin yetişmesindeki katkılarından dolayı Yenice İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Cem Özden ile Judo Antrenörü Kadir Bingöl'ü de Başarı Belgesi ile ödüllendirerek kendilerine teşekkür etti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi