Genç Müsiad 300 fidan dikti

Genç MÜSİAD Konya Şubesi üyeleri 300 fidanı toprakla buluşturdu.

Dünya Ormancılık Haftası nedeniyle Genç MÜSİAD üyeleri, Dutlukırı mevkiine oluşturacakları Genç Müsiad Hatıra Ormanı için fidan dikti.

 

Genç MÜSİAD Konya Şube Başkanı Mustafa Kozan, ağaçlandırmanın sürdürülebilir bir hale getirilmesi gerektiğini belirterek, "Dünya istatistiklerine baktığımızda yeşillendirme alanı çalışmalarında insanlarımız üzerlerine düşen görevi maalesef yapmamaktadır. Dünya'daki bütün çalışmalarda artık öncelik olarak sağlık ve doğa ön plana çıkmaktadır ve bu da bizlere bunların yitirilmekte olduğunu kanıtlamaktadır. Son yıllarda iklimde meydana gelen olumsuz değişimler sonucunda artık insanlar çevrelerinin ve yaşadıkları doğanın ne kadar önemli olduğunun farkına varmaya başlamışlardır. Ormanlar, toplumun orman ürünlerine olan ihtiyaçlarını karşılamalarının yanında, toprağı koruması, su varlığını koruma ve düzenlemesi, iklim ve sağlık üzerinde olumlu etkiler sağlaması gibi pek çok yararları bakımından yalnız Konyamız açısından değil, bütün bir insanlık ve dünya için vazgeçilmez bir kaynaktır" dedi.

 

Daha sonra Genç MÜSİAD üyeleri oluşturacakları hatıra ormanı için 300 fidanı toprakla buluşturdu.

iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?