Genç kadın annesini uyurken öldürmüş

Konya'da annesini öldüren 33 yaşındaki kadının, cinayeti sabaha karşı annesi uyurken işlediği ortaya çıktı. Katil zanlısı "Pişman değilim" dedi.

Selçuklu Kılıçarslan Mahallesi Telafi Sokak Muradiye Sitesi B Blok numara 21'de dün meydana gelen olayda, birlikte yaşadığı annesi Sebahat Gülbeyaz'ı (51) bıçaklayarak öldüren Benal S. (33), cesedi parçalara ayırıp kutulara koyarak evdeki çekyatın altına yerleştirmiş, komşuların Sebahat Gülyebaz'ı çağırmak için evine gitmesiyle olay ortaya çıkmıştı.

 

Polisin olay yerinde yakaladığı ve gözaltına aldığı katil zanlısı Benal S., Asayiş Şubesi Cinayet Bürosu'na götürüldü. Gece boyunca gözaltında bulunan ve hakları hatırlatılan katil zanlısı kadın, sessiz kalma hakkını kullandı. Psikolojik tedavi gördüğü iddia edilen ve konuşmayan Benal S.'nin cinayeti dün sabaha karşı annesi uyurken işlediği belirlendi. Olay yeri inceleme ekipleri, Benal S.'nin cinayeti işledikten sonra yaklaşık 10 saat annesinin cesediyle kaldığı ve cesedi parçalayıp kutulara yerleştirdiğini belirledi.

 

"SORU SORMAYIN PİŞMAN DEĞİLİM"

Bugün sabah erken saatlerde Asayiş Şube Müdürlüğü'nden çıkartılarak sağlık raporu alınması için Konya Numune Hastanesi'ne getirilen Benal S.'nin soğuk kanlı olması dikkat çekti. Benal S., gazetecilerin "Neden cinayeti işlediniz" sorusuna, "Bana soru sormayın ama pişman değilim, sadece bunu söylerim" dedi.

Sağlık raporu alınan katil zanlısı kadın Konya Adliyesi'ne sevk edildi. Adliyede Cumhuriyet Savcısı'na konuşan katil zanlısı kadının, "Annem beni sürekli eleştiriyor ve başkalarıyla kıyaslıyordu. Neden başka insanlar gibi becerikli değilsin diyordu. Bende sabaha karşı uyurken cinayeti işledim" şeklinde ifade verdiği öğrenildi.

İHA

 

ilgili haber: Annesini bıçakla parçalayıp kutuladı

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?