Genç iletişimciler gazete çıkaracak

Milliyet Gencim gazetesini 26 Nisan’da Selçuk Üniversitesi öğrencileri çıkaracak. Aydın Doğan Vakfı 18. Genç İletişimciler Yarışması’nda yazılı dalda ödül alan üniversiteler kendi gazetelerini çıkarıyor.

Milliyet Gencim gazetesini 26 Nisan’da Selçuk Üniversitesi öğrencileri çıkaracak. Aydın Doğan Vakfı 18. Genç İletişimciler Yarışması’nda yazılı dalda ödül alan üniversiteler kendi gazetelerini çıkarıyor. Ödül alan 12 üniversitenin sırayla her perşembe günü çıkardığı Gencim Gazetesi Milliyet ile birlikte ücretsiz olarak dağıtılıyor.


Selçuk Üniversitesi’nin çıkaracağı Gencim Gazetesi’nin Genel Yayın Yönetmeni Fadime Şimşek “Selçuk Üniversitesi’ne yakışır bir gazete hazırladık. Üniversitemizin tüm öğrencilerinden ve akademisyenlerimizden bizi desteklemelerini istiyoruz” dedi. Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?