Genç güreşçiden çeyrek final başarısı

İzmit Belediyespor Güreş Takımı sporcusu Barış Yiğit Kemal, Samsun'da düzenlenen Yaşar Doğu U17 Serbest Güreş Türkiye Şampiyonası'nda çeyrek final...

İzmit Belediyespor Güreş Takımı sporcusu Barış Yiğit Kemal, Samsun'da düzenlenen Yaşar Doğu U17 Serbest Güreş Türkiye Şampiyonası'nda çeyrek final başarısı gösterdi.

İzmit Belediyesi Güreş Takımı, 2-5 Nisan tarihlerinde Samsun'da düzenlenen Yaşar Doğu U17 Serbest Güreş Türkiye Şampiyonası'nda İzmit'i, Güreş Takımı Sorumlusu Bayram Güreşen ve genç sporcu Barış Yiğit Kemal temsil ile etti. 55 ilden yaklaşık 750 sporcunun katıldığı şampiyonada yıldızlar kategorisinde mindere çıkan ve çeyrek finale kadar yükseldikten sonra elenen Barış Yiğit Kemal, İzmit'e tecrübe kazanarak döndü.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler