Genç eskrimciden Fethi Yaşar'a ziyaret

ANKARA (AA) - Yenimahalle Belediye Başkanı Fethi Yaşar, 14 yaşındaki eskrimci Engin Keçeli'yi makamında kabul etti.Yaşar, yaptığı açıklamada, Engin...

ANKARA (AA) - Yenimahalle Belediye Başkanı Fethi Yaşar, 14 yaşındaki eskrimci Engin Keçeli'yi makamında kabul etti.

Yaşar, yaptığı açıklamada, Engin Keçeli gibi gençlerin başarısının kendilerine mutluluk ve gurur verdiğini söyledi.

Sanata, spora yönelen ve kendisini yetiştiren her genci tebrik eden Keçeli, şöyle konuştu:

"Başarılı olacağınızdan şüphem yok. Belediyeler asfalt, yol yapmanın dışında sosyal faaliyetlerde de öncü olmalı. Yenimahalle'de sporu canlı tutmak için elimizden geleni yapıyoruz. Sizlere severek destek oluyorum. İlçemize tam donanımlı pek çok spor tesisi kazandırdık. Bu tesislerden amatör sporcularımızın yanı sıra tüm halkımız istifade ediyor. Biz Yenimahallelilerin sağlıklı kalmasını, spor yapmasını, gençlerin sporu sevmesini, ilçemizde milli sporcular yetişmesini istiyoruz."

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?