Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu'nda bayram yoğunluğu

İzmir yönüne giden tatilcilerin kullandığı araçlar, Gemlik gişelerinde uzun kuyruklara yol açtı

BURSA (AA) - Uzun bayram tatili dolayısıyla İstanbul, Kocaeli ve Sakarya gibi büyükşehirlerden İzmir yönüne giden tatilcilerin kullandığı araçlar, Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu Gemlik gişelerinde yoğunla neden oldu.

Bursa'nın Gemlik ilçesindeki gişelerde sabah saatlerinden itibaren uzamaya başlayan araç kuyrukları, 10 kilometreye yaklaştı.

İlçe Emniyet Müdürlüğü ile jandarma ekiplerinin yönlendirmeleriyle trafik, rahatlatılmaya çalışılıyor. Gişelerden geçmek için araç kuyruğunda bekleyişler, zaman zaman yarım saati aşıyor.

Sürücüler, buradan Bursa-İzmir karayoluna bağlanıyor.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE