Gaznet'ten onarım açıklaması

Konya’da doğalgaz şebekesinde meydana gelen hasarın onarıldığı bildirildi.

Konya Doğalgaz Dağıtım Şirketi’nden (GAZNET) yapılan açıklamada, Ankara Caddesi Emniyet Müdürlüğü binası yakınlarında yapılan kontrollü kazı çalışmaları sırasında doğalgaz polietilen şebekesinde kısmı hasar meydana geldiği ve bu nedenle gaz çıkışı yaşandığı belirtildi.

 

İlk gaz çıkışı esnasında meydana gelen ses ile ilgili her hangi bir endişe duyulmadan hasara müdahale edildiği, gerekli tedbirler ve güvenlik önlemleri alınarak kısa sürede hasarın onarıldığı kaydedildi. Konut ve işyerlerinde hasar yaşanmadığı, onarım çalışmalar sırasında abonelerin mağdur edilmemesi için gaz akışının sürdüğü bildirildi.

Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?