Gazipaşa’da yalancı bahara aldanan ağaçlar çiçek açtı

Antalya'nın Gazipaşa ilçesinde, Ocak ayında hava sıcaklarının mevsim normallerinin üzerinde gitmesinden dolayı badem, şeftali ve erik ağaçları çiçek...

Antalya Gazipaşa'da yalancı bahara aldanan ağaçlar çiçek açtı.

Antalya'nın Gazipaşa ilçesinde, Ocak ayında hava sıcaklarının mevsim normallerinin üzerinde gitmesinden dolayı badem, şeftali ve erik ağaçları çiçek açtı.

Aralık ve Ocak aylarını yağış alamdan geçiren Gazipaşa'da, dün ve bugün havanın yağışlı olmasına rağmen son aylarda hava sıcaklarının mevsim normallerinin üzerinde seyretmesinden dolayı badem, şeftali ve erik ağaçları çiçek açtı. Yalancı bahara kanıp çiçek açan ağaçları görenler şaşkına dönerken, üretici ise yaşananlardan tedirgin oldu. Ocak ayında açan çiçeğin, muhtemel don olaylarında zarar göreceğini bilen üretici, ağaçlardaki verimin düşmesinden endişe duyuyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam Haberleri

Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ
Sylvester Stallone Öldü mü? Sosyal Medyayı Sallayan İddianın Aslı