Gaziantep'teki FETÖ/PDY davası

Dayısı adına kayıtlı telefon hattıyla ByLock kullandığı iddia edilen sanığa 6 yıl 3 ay hapis cezası verildi

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) ilişkin davada yargılanan sanık, 6 yıl 3 ay hapis cezasına çarptırıldı.

7. Ağır Ceza Mahkemesindeki duruşmaya tutuksuz sanık Nesrin Uğurlu ile avukatı katıldı.

Sanık Uğurlu, hakkındaki suçlamaları kabul etmeyerek, dayısının adına kayıtlı telefon hattını kendisinin kullandığını ancak ByLock kullanmadığını öne sürdü.

Duruşma savcısı, sanığın ByLock kullanıcısı olduğu, örgüt evinde kaldığı ve "Feyza" kod adını kullandığı gerekçesiyle cezalandırılmasını talep etti.

Mahkeme heyeti, sanık Uğurlu'ya "silahlı terör örgütüne üye olmak" suçundan 6 yıl 3 ay hapis cezası vererek yurt dışına çıkış yasağının devamına hükmetti.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?