Gaziantep'teki FETÖ/PDY davası

FETÖ/PDY ile iltisaklı firmada muhasebecilik yaptığı ve iki ayrı telefon hattında "ByLock" kullandığı tespit edilen sanığa 7 yıl 6 ay hapis cezası verildi

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik davada, iki ayrı telefon hattında ''ByLock'' kullandığı belirlenen sanığa, 7 yıl 6 ay hapis cezası verildi.

8. Ağır Ceza Mahkemesi'nde görülen karar duruşmasına, "silahlı terör örgütüne üye olmak" suçundan tutuklu yargılanan sanık Yusuf Yörür ile avukatı katıldı.

Son savunması istenen sanık Yörür, herhangi bir terör örgütüne üye olmadığını ifade ederek "Ben sıradan bir muhasebeciyim. Gerçekten ByLock programını kullanmadım. ByLock içeriklerinde bana Yusuf diyen kişiler ile yüzleşmek istiyorum. Mağdur olduğumu düşünüyorum, beraatimi talep ederim." dedi.

Cumhuriyet savcısı, sanığın iki ayrı hatta örgütün gizli haberleşme programı ByLock'u telefonuna indirdiğini ve kullandığı, örgütle iltisakı bulunduğu için kapatılan dernekte SGK kaydının yer aldığı, Bank Asya'ya FETÖ elebaşının çağrısı üzerine para yatırdığı dikkate alınarak, sanığın cezalandırılmasını talep etti.

Mahkeme heyeti, sanığa "silahlı terör örgütüne üye olmak" suçundan 7 yıl 6 ay hapis cezası vererek tutukluluğun devamına hükmetti.

AA

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı