Gaziantep'te toprağa gömülü mühimmat bulundu

Nurdağı ilçesinde, toprağa gömülü ikişer Kalaşnikof ve el bombası ile bunlara ait malzemeler ele geçirildi

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'in Nurdağı ilçesinde, jandarma ekiplerince toprağa gömülü ikişer Kalaşnikof ve el bombası bulundu.

Valilikten yapılan açıklamaya göre, İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, istihbarat çalışmaları doğrultusunda D-400 Karayolu Yukarı Olucak Mahallesi Aslanlıbel mevkisindeki ormanlık alanda bazı mühimmatların toprağa gömüldüğü bilgisine ulaştı.

Bölgede yapılan kazıda, poşet içinde toprağa gömülmüş ikişer Kalaşnikof, savunma tipi el bombası ve el bombası ateşleme fünyesi, 4 şarjör ile cüzdan ele geçirildi.

Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE