Gaziantep'te silahlı saldırı ve intihar girişimi

Yaralanan 3 kişi, hastanede tedavi altına alındı

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te bir kişi, lise öğrencisi 2 kızı silahla yaraladıktan sonra intihar girişiminde bulundu.

Alınan bilgiye göre, Mustafa A. (19), arkadaşlık teklifini kabul etmediği belirtilen lise öğrencisi K.Ç. ile Ocaklar Mahallesi'nde karşılaştı.

Mustafa A, K.Ç. ile yanındaki arkadaşı F.Ö'ye tabancayla ateş ettikten sonra aynı silahla kendini vurdu.

Yaralanan 3 kişi, 112 Acil Servis ekiplerince Dr. Ersin Arslan Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı.

Olayla ilgili başlatılan soruşturma sürdürülüyor.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL