Gaziantep'te otomobili gasbeden 3 kişi tutuklandı

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'in Şahinbey ilçesinde otomobili gasbeden 3 kişi tutuklandı.İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamaya göre, Gasp...

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'in Şahinbey ilçesinde otomobili gasbeden 3 kişi tutuklandı.

İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamaya göre, Gasp Büro Amirliği ekipleri, Sanayi Mahallesi'nde bulunan otoparktan bir otomobilin gasbedilmesi üzerine çalışma başlattı.

Şüphelilerin kimliğini tespit eden polis ekipleri, E.A, M.A. ve M.K'yi adreslerinde gözaltına aldı. Şüphelilerden M.Y'nin evinde yapılan aramada, tabanca ve 7 dolu şarjör ele geçirdi.

Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen şüpheliler, mahkemece tutuklandı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu