Gaziantep’te orman yangını

Nurdağı ilçesinde çıkan yangında, 4 dönüm kızılçam ormanı zarar gördü

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'in Nurdağı ilçesinde çıkan yangında, 4 dönümlük kızılçam ormanı zarar gördü.

Nurdağı ilçesi Belpınar Mahallesi mevkisindeki kızılçam ağaçlandırma sahasında henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

İhbar üzerine Nurdağı Orman İşletme Şefliği ile Türkoğlu ilçesinden yardıma gelen 3 arazöz, 1 su tankı ve 1 iş makinesiyle yapılan hızlı ve erken müdahale sonucu yangın, şiddetli rüzgara rağmen yaklaşık 15 dakikada kontrol altına alındı.

Yetkililerden alınan bilgiye göre, yangında 4 dönümlük kızılçam ormanı zarar gördü.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE