Gaziantep'te mobilet hırsızlığı güvenlik kamerasına yansıdı

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'in İslahiye ilçesinde mobilet hırsızlığı, güvenlik kamerasıyla görüntülendi.Alınan bilgiye göre, Çamlıca Mahallesi'nde...

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'in İslahiye ilçesinde mobilet hırsızlığı, güvenlik kamerasıyla görüntülendi.

Alınan bilgiye göre, Çamlıca Mahallesi'nde yaşayan Mustafa Sökmen'in, gece zincirle kilitlediği mobileti çalındı. Durumun bildirilmesi üzerine asayiş ekipleri, olayla ilgili inceleme başlattı.

Hırsızlık anının, apartmanın güvenlik kamerasına yansıdığı tespit edildi.

Kayıtlarda, zanlının, bir süre yanından geçtiği mobileti, etrafı kontrol ettikten sonra zincirini kırarak çaldığı görülüyor. Görüntülerde, bu kişinin mobileti sürerek uzaklaşması da yer alıyor.

Zanlıyı arama çalışmaları sürdürülüyor.

AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU