Gaziantep’te KKKA hastalığı şüphesi

İslahiye ilçesinde bir asker KKKA hastalığı şüphesiyle hastanede tedavi altına alındı

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'in İslahiye ilçesinde bir asker Kırım Kongo Kanamalı Ateşi (KKKA) hastalığı şüphesiyle hastanede tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, İslahiye 106'ncı Topçu Alay Komutanlığı Şehit Alpay Başaran Kışlası'nda vatani görevini yapan M.Ç. kene ısırması sonucu rahatsızlandı.

KKKA hastalığı şüphesiyle İslahiye Devlet Hastanesine kaldırılan M.Ç, ilk müdahalenin ardından ambulansla Gaziantep Üniversitesi Şahinbey Eğitim ve Araştırma Hastanesine sevk edildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL