Gaziantep'te karbonmonoksitten zehirlenen dede öldü, torunu hastaneye kaldırıldı

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen Yusuf Pakır (77) yaşamını yitirdi, torunu Vedat Pakır (12) tedavi altına...

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen Yusuf Pakır (77) yaşamını yitirdi, torunu Vedat Pakır (12) tedavi altına alındı.

Hacıbaba Mahallesi'nde oturan Yusuf Pakır, dün akşam saatlerinde kızının evinde yemek yedikten sonra torunu Vedat ile uyumak için aynı apartmandaki evine geçti.

Sabaha karşı mide bulantısı şikayetiyle uyanan Vedat Pakır, dedesinden yanıt alamayınca ailesinden yardım istedi.

Olay yerine çağrılan sağlık ekipleri, Yusuf Pakır'ın sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybettiğini belirledi. Torun Vedat Pakır ise ambulansla Şehitkamil Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Yusuf Pakır’ın cenazesi, Adli Tıp Kurumundaki işlemlerinin ardından yakınlarına teslim edilirken, Vedat Pakır'ın tedavisi sürüyor.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu