Gaziantep'te karbonmonoksitten zehirlenen 5 kişi hastaneye kaldırıldı

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen aynı aileden 5 kişi tedavi altına alındı.Alınan bilgiye göre, ilçe merkezine...

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen aynı aileden 5 kişi tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, ilçe merkezine 6 kilometre uzaklıktaki Güllühüyük Mahallesi'nde eşi ve 3 çocuğuyla yaşayan Muhammed Kaya (43), rahatsızlanmaları üzerine 112 Acil Servis görevlilerinden yardım istedi.

Ambulanslarla evlerinden alınan aile fertleri, İslahiye Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği belirlenen baba Muhammed, anne Gülcan (43) ile çocukları Haydar (13), Merve (9) ve Berat'ın (5) hayati tehlikelerinin bulunmadığı öğrenildi.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek