Gaziantep'te karbonmonoksit zehirlenmesi: 2 ölü

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen karı koca yaşamını yitirdi.Alınan bilgiye göre, merkez Şehitkamil ilçesi...

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen karı koca yaşamını yitirdi.

Alınan bilgiye göre, merkez Şehitkamil ilçesi Göllüce Mahallesi'nde yaşayan Ayşe (73) ve Cuma Akpınar (79) çifti, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Yakınlarınca baygın bulunan karı koca, 112 Acil Servis ekiplerinin müdahalesine rağmen kurtarılamadı.

Ayşe ve Cuma Akpınar'ın cenazesi, Gaziantep Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE