Gaziantep'te karbonmonoksit zehirlenmesi: 2 ölü

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen yaşlı çift hayatını kaybetti.Alınan bilgiye göre, İnönü Mahallesi'nde...

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen yaşlı çift hayatını kaybetti.

Alınan bilgiye göre, İnönü Mahallesi'nde yaşayan Hanifi (89) ve Firdevs Balcı'ya (85) yemek götüren çocukları, eve girdiğinde anne babalarının hareketsiz yattığını görünce durumu 112 Acil Servis ekiplerine bildirdi.

Eve gelen sağlık ekipleri, Balcı çiftinin sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek yaşamını yitirdiğini belirledi.

Olay yeri inceleme ekiplerinin çalışmasının ardından çiftin cenazesi otopsi için Gaziantep Adli Tıp Kurumuna götürüldü.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL