Gaziantep'te karbonmonoksit zehirlenmesi

Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen çift hayatını kaybetti

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen yaşlı çift hayatını kaybetti.

Alınan bilgiye göre, 8 Şubat Mahallesi'nde oturan Seydi Kılıç (60) ve eşi Hanım Kılıç'tan (56) uzun süre haber alamayan komşuları kapıyı kırıp içeri girdi.

Yerde hareketiz yatan çifti gören komşuları durumu sağlık ve polis ekiplerine bildirdi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, çiftin hayatını kaybettiğini belirledi.

Adli Tıp Kurumu Gaziantep Şube Müdürlüğüne kaldırılan cenazelerde yapılan ön otopside, çiftin sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği belirlendi.

Cenazeler otopsi işlemlerinin ardından yakınlarına teslim edildi.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu