Gaziantep'te karbonmonoksit zehirlenmesi: 1 ölü

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'in İslahiye ilçesinde, sobadan sızan gazdan zehirlenen bir kişi hayatını kaybetti.Değirmencik Mahallesi'nde yalnız yaşayan...

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'in İslahiye ilçesinde, sobadan sızan gazdan zehirlenen bir kişi hayatını kaybetti.

Değirmencik Mahallesi'nde yalnız yaşayan Şıhmehmet Ardıç'tan (55) bir süredir haber alamayan kardeşi ve komşuları evine gitti.

Kapının açılmaması üzerine olay yerine çağrılan jandarma ve sağlık ekipleri, kilidi kırılarak girilen evde, Ardıç'ı baygın vaziyette buldu.

112 Acil Servis ekiplerinin yaptığı kontrolde, Ardıç'ın yaşamını yitirdiği belirlendi.

Karbonmonoksitten zehirlendiği tespit edilen Ardıç'ın cenazesi, otopsi yapılmak üzere Gaziantep Adli Tıp Kurumuna gönderildi.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE