Gaziantep'te karbonmonoksit zehirlenmesi: 1 ölü

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te sobadan sızan karbonmonoksitten zehirlenen kişi yaşamını yitirdi.Merkez Şehitkamil ilçesine bağlı Kayaönü Mahallesi'ndeki...

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te sobadan sızan karbonmonoksitten zehirlenen kişi yaşamını yitirdi.

Merkez Şehitkamil ilçesine bağlı Kayaönü Mahallesi'ndeki evinde yalnız yaşayan 78 yaşındaki Esma Palta'dan haber alamayan yakınları, durumu polise bildirdi.

Olay yerine gelen ekipler, çilingir yardımıyla kapıyı açarak içeriye girdiklerinde Palta'nın cansız bedeniyle karşılaştı.

Sağlık ekiplerince sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği tespit edilen Esma Palta'nın cenazesi, kesin ölüm nedeninin belirlenmesi için Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu